אני

מילי שמידט

למה באתר שלי אין ג'אווהסקריפט?

אז למה באתר שלי אין ג'אווהסקריפט?

כי הוא עובד מצוין גם בלי ג'אווהסקריפט. נקודה.

הרבה יותר מעניין למה באתרים של אחרים יש ג'אווהסקריפט.

ממש לא מזמן מישהו באיזו קבוצה התלונן על ג'אווהסקריפט וכל מיני דברים שהוא מנסה לעשות איתה. אז שאלתי אותו בשביל מה הוא צריך אותה בעצם. מיד קפצו כל מיני אנאליים עם ראיית מנהרה והתחילו לתאר את כל הדברים הנפלאים שאפשר לעשות עם ג'אווהסקריפט. שזה טוב ויפה, אבל לא שאלתי מה אפשר לעשות עם ג'אווהסקריפט אלא למה, והאם, צריך אותה באתר. אז אמרתי להם שאם יש צורך, כמו למשל עבודה עם מסדי נתונים, זה דבר אחד. אם אין צורך כזה, אז אין.

ולא אמרתי את זה רק כדי לפייס את האנאליים ולהימנע מלינץ'. באמת אין לי שום דבר נגד ג'אווהסקריפט, השתמשתי בה הרבה, היא מאפשרת הרבה דברים אבל גם מסבכת הרבה דברים. ואני לא אתחיל בכלל לדבר על ריאקט.

הנקודה היא, הרבה אנשים סתם מקשים על עצמם ואז הולכים לוויקס כי "לבנות אתרים זה מסובך", למרות שזה ממש לא. והאתרים שהאנשים האלה בונים הם סתם איטיים ומעצבנים, בלי שום הצדקה לזה. אנשים צריכים להיות מקצועיים, ופירושו לשים לב מה הם עושים ולדעת מה הם עושים ולמה הם עושים את זה. תמיד טענתי ככה. אז אם אין שום צורך בג'אווהסקריפט, ורוב האנשים יגלו עם טיפה של הרהור שאין להם צורך כזה, פשוט אין טעם להשתמש סתם. זה לא מקצועי.

לכן באתר שלי אין ג'אווהסקריפט, וגם בעוד הרבה אתרים אחרים לא צריך להיות. אף אחד לא ירגיש בחיסרון.

קטגוריות:

לעמוד השער
לעמוד הבית